Stiri medicale

Criza de personal la CJAS Gorj

Data ultimei actualizari: 13/11/2017

Casa Judeteana de Asigurari de Sanatate (CJAS) Gorj se confrunta cu o lipsa de personal, dupa pensionarea mai multor angajati ce aveau ca atributii verificarea unitatilor medicale si nu numai.

Astfel, in prezent, Corpul de Control al institutiei isi desfasoara cu greu activitatea. Posturile lasate libere de acestia nu au mai fost ocupate, iar angajarea altor persoane fiind imposibila din cauza faptului ca aceste posturi sunt blocate de Minister.

Potrivit conducerii, doar trei inspectori pot efectua verificari la spitalele si la furnizorii de servicii medicale din judet.

Continut educational:

“S-a ajuns in aceasta situatie dupa ce mai multi angajati din cadrul institutiei s-au pensionat. Nu am mai facut in ultima perioada controale la medicii de familie. Ne-am concentrate doar pe Spitalul Judetean de Urgenta din Targu Jiu. Este un volum foarte mare de munca acolo si nu am mai avut cum sa facem si restul verificarilor. O sa fie reprogramate in perioada urmatoare. Am ramas cu trei oameni la Corpul de Control. Momentan nu putem sa facem nimic, dar o sa ne reorganizam si o sa delegam competente la colegi din alte structuri. O sa incercam sa organizam concursuri pentru Corpul de control de la CAS Gorj, in cursul anului viitor, pentru ca anul acesta avem angajarile blocate”, a declarat Daniel Surlea, presedintele Casei de Asigurari de Sanatate Gorj, potrivit portalului Impact in Gorj

El a mai precizat ca aceasta problema ar putea fi rezolvata abia anul viitor.

 

Postati un comentariu

Nu includeti denumiri de medicamente in mesaj.