Un medic roman a fost desemnat cercetatorul anului 2021 in domeniul schizofreniei

17/03/2021

Citeste mai mult: https://www.formaremedicala.ro/un-medic-roman-a-fost-desemnat-cercetatorul-anului-2021-in-domeniul-schizofreniei/

Sergiu Pasca, un medic roman, in prezent profesor asociat la Departamentul de Psihiatrie si Stiinte Comportamentale de la Universitatea Stanford din Statele Unite ale Americii, a fost desemnat cercetatorul anului 2021 de Societatea internationala de cercetare in domeniul schizofreniei (SIRS).

Award in Basic Science este o distinctie ce se acorda unui membru SIRS care a adus o contributie remarcabila la cercetarea schizofreniei. Premiul din acest an revine medicului roman Sergiu Pasca.

Potrivit site-ului SIRS, Dr. Pasca a dezvoltat, in cadrul laboratorului sau de la Stanford, cateva dintre modelele initiale de boala prin derivarea neuronilor din celulele luate de la pacientii cu tulburari de neurodezvoltare genetica.

Dr. Sergiu Pasca a studiat Medicina in Romania inainte de a se muta in Statele Unite. El a fost numit “un vizionar in medicina si stiinta” de catre publicatia New York Times si pana acum primit numeroase distincii in domeniul cercetarii.

Etichete: medic roman sergiu pasca, cercetator sergiu pasca, cercetare schizofrenie

autor

Autor: Adriana Pavel

0 Comentarii

Postati un comentariu
Nu includeti denumiri de medicamente in mesaj.

Cele mai noi stiri: