Linie telefonica pentru sesizarea problemelor din spitale, la Craiova

03/05/2022

Linie telefonica pentru sesizarea problemelor din spitale, la Craiova

Citeste mai mult: https://www.formaremedicala.ro/linie-telefonica-pentru-sesizarea-problemelor-din-spitale-la-craiova/

Primaria din Craiova pune la dispozitia publicului un numar de telefon la care pacientii spitalelor aflate in subordine pot face reclamatii, dar si sugestii.

“0351/913 este noul numar scurt la care se poate suna pentru a fi sesizata orice fel de problema aparuta in sistemul de sanatate craiovean, mai ales in ceea ce priveste modul in care pacientii au fost tratati de cadrele medicale.
Aceasta metoda vine in continuarea formularelor implementate in luna februarie, pentru a oferi tuturor cetatenilor un mijloc facil si rapid de a sesiza problemele intampinate in spitalele municipalitatii.”, scrie Olguta Vasilescu, primarul Municipiului Craiova, pe pagina sa de Facebook.

Potrivit edilului, apelul la acest numar se poate face din orice retea de telecomunicatii, fara suprataxa, non-stop, fiind gestionat de un operator din cadrul Politei Locale Craiova.

Reclamatiile si sugestiile vor fi transmise apoi la functionari din cadrul Primariei Municipiului Craiova, responsabili de relatia directa cu spitalele municipalitatii.

“Evident, in functie de sesizarile cetatenilor, cadrele medicale vor primi calificative la final de an, iar managerii de spitale vor fi reevaluati. Mentionez ca numarul acesta de telefon e valabil doar pentru spitalele din subordinea Primariei Craiova, respectiv Filantropia, Spitalul de Boli Infectioase Victor Babes si Neuropsihiatrie. Spitalul Clinic Judetean de Urgenta nr. 1 apartine de Ministerul Sanatatii.”, a mai anuntat Olguta Vasilescu.

Etichete: spitale craiova, linie telefonica pacienti craiova

Autor: Adriana Pavel

0 Comentarii

Postati un comentariu
Nu includeti denumiri de medicamente in mesaj.

Cele mai noi stiri: