Acces cursuri

Stiri medicale

Vezi aici lista alimentelor care incetinesc procesul de imbatranire a organismului

Data ultimei actualizari: 08/04/2013

Dieta dezechilibrata, poluarea si nerespectarea orelor de odihna isi pun amprenta asupra intregului organism, secandu-l de energie si accelerand procesul de imbatranire. “Dieta noastra este bazata pe alimente interns procesate. Practic oferim organismului calorii care nu au nicio valuare nutritiva. Alimentele pocesate sunt sarace in vitamine esentiale impotriva imbatranirii precoce. Pentru a preveni acest fenomen trebuie sa includem in dieta zilnica alimentele bogate in vitamina B12 si Omega 3“, spune dr. David Katz, de la Universitatea Yale.

Proteinele de origine animala tin ridurile la distanta. Specialistul spune ca alimente precum carnea slaba si produsele lactate sunt o sursa bogata de vitamina B12.

“Aceasta vitamina nu are efecte pozitive numai asupra tenului. Vitamina B12 ofera organismului energia necesara pentru a face fata cu brio celor mai solicitante sarcini“, spune specialistul Danine Fruge. Potrivit acestuia, atunci cand in organism se produce un deficit de vitamina B12, senzatia de oboseala este accentuata, desi programul de somn este respectat. Carnea de pui, lactatele cu un continut scazut de grasimi, stridiile, pestele si cerealele integrale reprezinta cele mai importante surse de vitamina B12.

Deficitul de mangan provoaca dureri insuportabile la nivelul articulatiilor chiar si in randul tinerilor, fiind un semn al imbatranirii premature a organismului. Terapeutul Dale Peterson spune ca nucile, carnea de vita sau spanacul au un continut ridicat de mangan. “Pentru ca durerile de articulatii sa dispara se recomanda o doza zilnica cuprinsa intre doua si cinci miligrame de cupru, pe o perioada de doua-trei luni”, recomanda dr. Peterson.

Sursa: www.mediafax.ro

Postati un comentariu

Nu includeti denumiri de medicamente in mesaj.