Servicii de mentenanta si help-desk pentru CNAS

25/11/2016

Servicii de mentenanta si help-desk pentru CNAS

Citeste mai mult: https://www.formaremedicala.ro/servicii-de-mentenanta-si-help-desk-pentru-cnas/

CNASCasa Nationala de Asigurari de Sanatate (CNAS) a cumparat servicii de help-desk, mentenanta si suport tehnic pentru sistemul informatic al cardului electronic de asigurari de sanatate, se arata intr-un anunt publicat vineri in SEAP.

Potrivit unui anunt publicat vineri pe SEAP , pe 21 noiembrie, a fost incheiat cu societatea Teamnet International SA din Ploiesti un “acord cadru de servicii de help-desk, mentenanta si suport tehnic aferente componentei aplicative a sistemului informatic cardul electronic de asigurari de sanatate”.

Valoarea totala finala a acestuia este de 14.755.500 de lei, fara TVA, iar durata — 36 de luni, relateaza Agerpres.

Potrivit sursei mentionate, acordul a fost incheiat in urma unei proceduri de licitatie deschisa, criteriul de atribuire fiind pretul cel mai scazut.

Tot printr-o licitatie deschisa, CNAS a incheiat cu Teamnet International SA si “un contract subsecvent de help-desk, mentenanta si suport tehnic aferente componentei aplicative a sistemului informatic cardul electronic de asigurari de sanatate”, in valoare de 167.438 de lei, fara TVA, cu durata de o luna, potrivit unui alt anunt publicat vineri in SEAP.

 

Autor: FormareMedicala.ro

0 Comentarii

Postati un comentariu
Nu includeti denumiri de medicamente in mesaj.

Cele mai noi stiri:

Nelu Tataru: Sistemul medical din Romania e un sac fara fund

Rolul farmaciilor in perspectiva valului cinci al pandemie

Hans Kluge (OMS): Obligativitatea vaccinarii este o solutie de ultima instanta

Florin Citu: Certificatul verde, o masura care ajuta economia

EMA: Medicament impotriva artritei, autorizat pentru tratarea pacientilor Covid