Servicii de mentenanta si help-desk pentru CNAS

25/11/2016

Servicii de mentenanta si help-desk pentru CNAS

Citeste mai mult: https://www.formaremedicala.ro/servicii-de-mentenanta-si-help-desk-pentru-cnas/

CNASCasa Nationala de Asigurari de Sanatate (CNAS) a cumparat servicii de help-desk, mentenanta si suport tehnic pentru sistemul informatic al cardului electronic de asigurari de sanatate, se arata intr-un anunt publicat vineri in SEAP.

Potrivit unui anunt publicat vineri pe SEAP , pe 21 noiembrie, a fost incheiat cu societatea Teamnet International SA din Ploiesti un “acord cadru de servicii de help-desk, mentenanta si suport tehnic aferente componentei aplicative a sistemului informatic cardul electronic de asigurari de sanatate”.

Valoarea totala finala a acestuia este de 14.755.500 de lei, fara TVA, iar durata — 36 de luni, relateaza Agerpres.

Potrivit sursei mentionate, acordul a fost incheiat in urma unei proceduri de licitatie deschisa, criteriul de atribuire fiind pretul cel mai scazut.

Tot printr-o licitatie deschisa, CNAS a incheiat cu Teamnet International SA si “un contract subsecvent de help-desk, mentenanta si suport tehnic aferente componentei aplicative a sistemului informatic cardul electronic de asigurari de sanatate”, in valoare de 167.438 de lei, fara TVA, cu durata de o luna, potrivit unui alt anunt publicat vineri in SEAP.

 

Autor: FormareMedicala.ro

0 Comentarii

Postati un comentariu
Nu includeti denumiri de medicamente in mesaj.

Cele mai noi stiri:

S-a decis relaxarea unor masuri restrictive, in Capitala

Inca doua cazuri de SARS-CoV-2 cu mutatia britanica | MS recomanda testarea la primele simptome ale bolii

Rusia a solicitat Uniunii Europene sa autorizeze vaccinul Sputnik V

Adrian Gheorghe, noul presedinte al Casei Nationale de Asigurari de Sanatate

Persoanele dializate, imobilizate sau nedeplasabile – vaccinate in etapa a II-a | Medicii de familie vor colabora cu asistenta sociala