“Nécessaire” pentru functionarea cabinetului de medicina de familie

06/01/2016
“Nécessaire” pentru functionarea cabinetului de medicina de familie

“Nécessaire” pentru functionarea cabinetului de medicina de familie

Citeste mai mult: https://www.formaremedicala.ro/necessaire-pentru-functionarea-cabinetului-de-medicina-de-familie/

solicitari-acte-medic-de-familiePentru functionarea cabinetului medical in deplin legalitate si siguranta este necesara detinerea urmatoarelor contracte si acte:

1.    Protectia Muncii: contractul se face cu un anumit furnizor, contine dosarul de Securitate si Sanatate in Munca, dosarul de Situatii de Urgenta, fisele de instruire individuala pe angajat in parte, cu valabilitate de 6 luni

2.    Medicina Muncii: completeaza fisele de aptitudine care se anexeaza la fisa de instruire individuala de la Protectia Muncii, cu valabilitate de 1 an

3.    Buletin de verificare pentru rezistenta prizelor de pamant, cu valabilitate de 1 an

4.    Afisarea voltajului (220V) deasupra prizelor, pentru fiecare in parte.

5.    Contract cu un prestator de servicii de Dezinfectie, Deratizare, Dezinsectie (DDD) cu valabilitate de 3 luni

6.    Contract cu un prestator de servicii de colectare si transport in vederea eliminarii finale a deseurilor periculoase si distributie de ambalaje ADR pentru deseurile medicale periculoase.

a.    In functie de contract – ridicare la 48 de ore – dispare necesitatea detinerii celui de-al 2-lea frigider
b.    In functie de contract – ridicare la mai mult de 48 de ore – este necesar sa se detina al 2-lea frigider

7.    Grafic al valorilor termice inregistrate de termometrul / termometrele din interiorul frigiderului / frigiderelor (in functie de caz – punctul 6)

8.    Contract cu un prestator de servicii de metrologie care va emite buletine cu valabiliate de 3 luni, pentru urmatoarele:

a.    Aparat de sterilizare (pupinel)
b.    Tensiometru (pentru fiecare in parte)
c.    Cantar pentru adulti si cantar pentru copii
d.    Alte aparate care necesita verificare metrologica periodic

9.    Caiet cu grafic al sterilizarii efectuate

10.    Contract de telefonie fixa + fax (sau fax-to-mail)

11.    Plan de evacuare afisat vizibil in fiecare camera plus hol

12.    Extinctor conform cu suprafata in m² pentru fiecare camera plus hol, cu termen de valabiliate de 1 an

13.    Tabel afisat pe aparatul de urgenta cu continutul necesar conform legislatiei in vigoare

14.    Fisa de inregistrare a medicamentelor din aparatul de urgenta

15.    Afisarea metodelor de dezinfectie conform cerintelor Directiei de Sanatate Publica Judeteana

16.    Purtarea ecusoanelor de catre personalul angajat inscriptionat cu numele si calificarea acestora

17.    Afisarea:

a.    numarului si a datelor de contact ale Casei de Asigurari de Sanatate Judetene
b.    numarului unic de urgenta (112)
c.    numarului de contact al cabinetului
d.    programul de functionare al cabinetului – detaliat si disctinct pentru medic si asistenta (cabinet si teren)
e.    regulamentul de ordine interioara (ROI)
f.    listei cu tarifele percepute de catre cabinet
g.    interzicerii fumatului, accesul animalelor, folosirea telefoanelor
h.    drepturilor si obligatiilor asiguratiilor
i.    firma vizibila la exterior

18.    Certificat de inregistrare in registrul unic al cabinetelor medicale, eliberat de catre Directia de Sanatate Publica Judeteana

19.    Autorizatie Sanitara de Functionare eliberata de Directia de Sanatate Publica Judeteana

20.    Act de spatiu detinut de cabinet (inchiriere, proprietate, comodat sau concesiune)

21.    Regulament de Organizare si Functionare de care intreg personalul a luat cunostinta in scris

22.    Asigurare de raspundere civila in domeniul medical (Malpraxis) – disctinct pentru medic si asistenta cu valabiliate de 1 an

23.    Certificat de membru al Colegiului Medicilor din Romania cu viza anuala

24.    Certificat de membru al Ordinului Asistentilor Medicali Generalisti, Moaselor si Asistentilor Medicali din Romania (OAMGMAMR) cu viza anuala

25.    Contracte de munca ale personalului angajat

26.    Fise de post cu atributiile specific semnate de fiecare angajat si aprobate de reprezentantul legal.

27.    Registru de Reclamatii si Sesizari accesibil pacientilor, cu paginile numerotate

28.    Decizie interna din care sa rezulte numerotarea si inserierea facturierului si a chitantierului refacuta anual

29.    Fisa de magazie pentru formulare tipizate cu regim special

Lista se va ajusta in momentul in care aflam de modificari legislative.

 

 

Autor: Schnelbach Fabian

2 Comentarii

  1. gros says:

    multe

  2. maramihai says:

    Misto lista cu necesarul pentru un cabinet. Pacat ca sunt asa de multe lucruri. Cu toatea astea nu inteleg anumite lucruri de pe lista. Care e sursa acestor informatii?

    Nu stiam ca trebuie avut un contract cu metrologia si tot la 3 luni sa certifice aparatele din cabinet. De unde a aparut aceasta informatie? Eu stiam ca, de exemplu, pentru un tensiometru in primii 2 ani de folosire dupa achizitionare nu e nevoie de metrologie, dupa aceea trebuie metrologia anual.

    CASJ ne lasa si cu numar de telefon mobil in contract. Nu ne-au cerut niciodata contract de telefonie fixa.

    Unde ai gasit informatia despre buletinul de verificare al prizelor? CIne face acest buletin si cine verifica daca ai acest buletin?

Postati un comentariu
Nu includeti denumiri de medicamente in mesaj.

Cele mai noi stiri: