Stiri medicale

CNAS a constatat ca PIAS nu functioneaza

Data ultimei actualizari: 11/05/2018


Urmare analizei efectuate de catre Casa Nationala de Asigurari de Sanatate cu privire la functionarea Platformei Informatice a Asigurarilor de Sanatate (PIAS), la data de 10 mai 2018, ora 2000, s-a constatat indisponibilitatea acesteia, din cauza unor probleme tehnice care continua si in data de 11 mai 2018, transmite CNAS intr-un comunicat  de presa emis vineri:

Pana la remedierea problemelor tehnice aparute, serviciile medicale, medicamentele si dispozitivele medicale se acorda/se elibereaza in regim off-line.

Pentru transmiterea si validarea serviciilor acordate in aceasta perioada sunt aplicabile dispozitiile art. 207-210 din H.G. 140/2018 si ale art. 40 – 42 din H.G. 155/2017:
– Serviciile medicale, medicamentele si dispozitivele medicale acordate/eliberate off-line in perioada 07 mai 2018 si pana la remedierea PIAS,  vor fi transmise in PIAS pana la termenul de raportare a activitatii lunii mai 2018.

– Pentru validarea serviciilor medicale, medicamentelor si dispozitivelor medicale acordate/eliberate off – line, CNAS dezactiveaza  urmatoarele reguli de validare:
a) “serviciul medical nu a fost raportat on-line in 3 zile lucratoare” – pentru perioada 07 mai 2018 si pana la remedierea PIAS;

b) “serviciul nu a fost semnat cu cardul” – pentru data de 10 mai 2018 si pana la remedierea PIAS.
In acest sens, pana la termenul de raportare a activitatii lunare pentru perioada in care au fost constatate intreruperi in functionarea PIAS, presedintele CNAS va emite ordin, conform prevederilor legale mai sus mentionate, care se publica pe pagina de web a CNAS.

Postati un comentariu

Nu includeti denumiri de medicamente in mesaj.