Acces cursuri

Stiri medicale

Peste doua treimi din medicii oncologi urmaresc platformele online pentru a se informa

Data ultimei actualizari: 30/05/2014

clickInternetul a devenit in ultimul timp una dintre cele mai importante surse de informare si in domeniul medical. Un studiu recent, Onco Monitor, arata ca 90% dintre medicii oncologi folosesc zilnicul internetul, iar doua treimi dintre acestia urmaresc regulat sursele de informare online.

Cele mai urmarite surse de informare online de catre oncologi

Studiul Onci Monitor arata ca medicii oncologi acceseaza pentru a se informa site-urile publicatiilor medicale periodice, librariile medicale oncologice, site-uri si forumuri ale comunitatii medicale din care fac parte, site-uri dedicate anumitor afectiuni dar si carti electronice.

Doar jumatate din medicii oncologi acceseaza paginile institutiilor publice

Studiul arata ca doar jumatate dintre specialisti se informeaza de pe paginile oficiale de internet ale institutiilor publice, iar dintre acestia doar o treime le considera utile.

Care sunt sursele de informare cele mai apreciate de specialisti

Studiul Onco Monitor arata ca medicii specialisti sunt interesati sa se informeze din ghiduri medicale, standarde si metodologii elaborate de institutiile medicale.

Alaturi de acestea, specialistii considera important sa participe la congrese, seminarii, simpozioane dedicate domeniului medical.

Cartile de specialitate dar si rezultatele ultimelor studiu in domeniu sunt alte doua surse de informare importante pe care le prefera medicii oncologi.

Conferintele online, in lista surselor de informare

Intre sursele de informare preferate de medicii oncologi sunt si conferintele online realizate in domeniul medical. Jumatate dintre medicii care au participat la studiu au precizat ca sunt interesati de astfel de conferinte pentru a se informa.

Sursa: www.comunicatemedicale.ro

Autor: Anamaria Blanaru

Anamaria Blanaru Anamaria Blanaru si-a finalizat studiile doctorale in Germania in domeniul Filologie. A urmat cursuri de comunicare si creative thinking la Praga. A publicat studii in publicatii de specialitate nationale si internationale (Viena). Este specialist in web content, comunicare, corporate training si studii hispanice.

Postati un comentariu

Nu includeti denumiri de medicamente in mesaj.